Salesflow 30 dagen gratis proberen:

Uw naam:

Uw telefoonnummer:

Uw e-mail:

Selecteer de app(s)

 Salesflow Salesview Saleskoffer

Ik wil eerst een:

 Prijsopgave (Online) Demonstratie

Salesflow: dé CRM app

De Salesflow helpt vertegenwoordigers om hun eigen werk slim te organiseren en het verbetert de samenwerking met de manager en de binnendienst. De vertegenwoordigers beantwoorden na een verkoopgesprek binnen 2 minuten 4 simpele vragen:klantbeheer

  1. Wat is de verwachte ordergrootte en de bijbehorende slagingskans?
  2. Welke gespreksnotities wilt u opslaan?
  3. Zijn er nog taken voor de vertegenwoordiger of de binnendienst?
  4. Wilt u een vervolgafspraak inplannen?


Daarna verwerkt de Salesflow deze informatie tot
praktische rapportages.

De voordelen van de Salesflow

Het beantwoorden van de bovenstaande 4 vragen heeft de volgende voordelen:

  • Er wordt nooit meer een verkoopkans vergeten.
  • De vertegenwoordigers weten altijd perfect wat er speelt bij welke klant en hebben direct de juiste gespreksvoorbereiding bij de hand.
  • Dankzij het dagrapport weet de commercieel manager waar de vertegenwoordigers geholpen kunnen worden.
  • De binnendienst weet welke opdrachten in de toekomst binnenkomen en kunnen daar de planning op afstemmen.
  • De vertegenwoordigers rijden efficiëntere routes omdat de Salesflow laat zien welke klanten er in de buurt zitten.
  • De Salesflow wordt vooral gebruik op tablets maar werkt uiteraard ook perfect op de PC of laptop.

De Salesflow is zó eenvoudig dat uw vertegenwoordigers de app ook écht graag willen gebruiken!

Rapportages vanuit de Salesflow

Vanuit de Salesflow kunnen 3 soorten rapportages gegenereerd worden:

  1. Het dagrapport: dit rapport verschijnt elke ochtend in de inbox van de commercieel medewerkers. In het dagrapport worden alle antwoorden op de 4 vragen samengevat. Op basis van deze informatie kan de manager de vertegenwoordigers aansturen en voorzien van tips.
  2. Het weekrapport: dit rapport is een overzicht van alle actuele klantkansen van elke vertegenwoordiger. Op basis van dit rapport kan de binnendienst de planning of bezetting aanpassen omdat ze perfect weten welke opdrachten binnenkort zullen vallen.
  3. De maatwerkrapportages: de inhoud van deze rapportages bepaalt u zelf en u kunt deze rapportages op elk gewenst tijdstip genereren.

Koppelingen met andere ERP- of
CRM systemen

De Salesflow is aan verschillende soorten bedrijfssoftware te koppelen. Bijna alle klanten kiezen voor een koppeling met hun digitale agenda; vaak Outlook. Op die manier hoeft er maar 1 agenda gebruikt te worden. Daarnaast kan de Salesflow gekoppeld worden aan het financiële (ERP) systeem zodat de informatie in beide systemen altijd actueel is. Een uitgebreid CRM-systeem wordt vaak overbodig bij het gebruik van de Salesflow maar ook daar kunnen we desgewenst mee koppelen.

Wilt u onze CRM app 30 dagen gratis proberen?