Salesflow 30 dagen gratis proberen:

Uw naam:

Uw telefoonnummer:

Uw e-mail:

Selecteer de app(s)

 Salesflow Salesview Saleskoffer

Ik wil eerst een:

 Prijsopgave (Online) Demonstratie

Salesflow: de eenvoudige CRM app

Door goede rapportages uit de Salesflow krijgt u nuttige informatie over de werkzaamheden en de prestaties van de verkopers. De verkopers voeren namelijk in één handomdraai alle relevante werkzaamheden, die gedaan moeten worden voor of na afloop van een verkoopgesprek, in op de Salesflow. Binnen één minuut worden dus alle CRM-activiteiten vastgelegd. Daarnaast kunnen de verkopers door middel van de app ook efficiënt plannen. Hierdoor kunnen er meer klanten worden bezocht door de verkopers en zal er geen enkele commerciële kans worden gemist.

De voordelen van de Salesflow

De Salesflow heeft als taak om verkopers of werknemers in de binnendienst met een uitgebreid klantenbestand zo veel mogelijk te ondersteunen met de dagelijkse werkzaamheden. Met deze verkoop app kunnen werknemers overzichtelijke informatie verkrijgen over de locatie, de notities en bezoekfrequentie van de klant. Hierdoor zorgt de Salesflow voor een optimaal relatiebeheer. Klantgegevens in uw huidige ERP- en CRM-systeem kunnen eenvoudig worden overgenomen op de Salesflow door middel van een koppeling.

Afspraak afhandelen

Door de simpelheid van de Salesflow verricht de vertegenwoordiger eenvoudig alle relevante werkzaamheden na afloop vaneen gesprek. De eenvoud van de app zit in het beantwoorden van vier essentiële vragen door uw vertegenwoordiger. De vier vragen:

  • Zijn er kansen ontstaan?
  • Zijn er notities?
  • Zijn er taken (voor u en anderen)?
  • Wilt u een nieuwe afspraak maken?

Het dagoverzicht

Uw vertegenwoordiger ziet in het dagoverzicht welke afspraken er gepland staan. Per afspraak heeft hij direct de informatie die nodig is om goed voorbereid een gesprek in te gaan. Met één druk op de knop heeft hij inzicht in bijvoorbeeld de notities en verkoopkansen behorend bij de klant. Ook ziet hij de optimale route voor alle afspraken dankzij de Google Maps integratie van de Salesflow.

Het dashboard

De tablet app van de Salesflow maakt gebruik van een dashboard als startscherm. In het dashboard ziet u links de takenlijst met de taken die door de vertegenwoordiger of door de binnendienst zijn gemaakt. Daarnaast zijn de lopende verkoopkansen weergegeven waar u ziet welke lopende opdrachten er zijn en wat de kans is op een deal. In de derde kolom ziet u de klanten met wie contact opgenomen dient te worden.

De bel app voor contact onderweg

Als er telefonisch contact dient te worden opgenomen met klanten kan dit heel eenvoudig door middel van de bel app. De app, die draait op uw smartphone, toont en maakt beltaken aan, zo weet u zeker dat u uw klanten frequent blijft spreken voor een goed relatiebeheer. Met één druk op de knop belt u direct met een klant uit uw CRM systeem. Als de beltaak is afgehandeld is dat ook direct zichtbaar in de Salesflow.

klantbeheer

Wilt u onze CRM app 30 dagen gratis proberen?