Plinten Profielen Centrale

Onze vertegenwoordigers kunnen snel en handig plannen met de Salesflow

Al zo’n vijf jaar werkt onze verkoopafdeling met veel plezier met de Salesflow. We zijn in eerste instantie begonnen met een versie waarin veel maatwerk zat, maar toen we eenmaal de nieuwste ontwikkelingen hadden gezien hebben we besloten om over te stappen naar de basisversie waar alle klanten van Blisss Verkoop Apps mee werken.

Lees meer

Schaffenburg

Een tijd geleden zijn we met Blisss Verkoop Apps in contact gekomen, doordat Julian Zwart bij ons op kantoor is geweest om de Salesflow te demonstreren. Toen we op zoek waren naar een specifieke app voor ons bedrijf leek het ons dan ook logisch om eens te informeren bij Blisss Verkoop Apps.

Lees meer

Same Deutz-Fahr

Same Deutz-Fahr werkt sinds 2015 met de Salesflow. In het begin was er nog wat weerstand op het gebruik van deze app in verband met extra werk. Door een goede instructie en wat aanpassingen aan de Salesflow is deze weerstand verdwenen en omgezet naar positief gebruik van de app. Samen met Blisss is een workshop gegeven waarbij niet alleen het gebruik maar ook het belang van een goed CRM, en interne communicatie en afspraken, goed is overgebracht op de collega’s.

Maarten van de Ven, Sales manager Benelux Same Deutz-Fahr

Hoogendoorn

In september 2014 zijn wij aan de slag gegaan met de Salesflow app. De voornaamste reden voor ons om te kiezen voor deze app was de koppeling met ons huidige software pakket, Agro IT. Door deze koppeling hoeven gegevens niet twee keer worden ingevuld en kunnen ketenafspraken met bezoekfrequenties eenvoudig worden overgenomen uit het systeem.

Lees meer

Hoogendoorn

Projectvloeren Nederland

Als Commercieel Directeur van Projectvloeren Nederland zoek je altijd naar meer verkoopkansen. Dat is een uitdaging in deze markt maar ook leuk om te doen. Ik ben geen ondernemer die bij de pakken neer gaat zitten. Ik ben juist extra geïnspireerd en gemotiveerd om meer werk binnen te halen samen met ons verkoopteam. Ik verafschuw het cliché van eindeloze rapportages die mensen moeten invullen omdat iemand het wil. Dan staat het maar “in de computer”; een veel gehoorde kreet. Wat een onzin.

Lees meer

Groenoord

Sinds juli 2015 werken wij met de Salesflow van Blisss Verkoop Apps. Hiervoor werkten wij met een zelf ontwikkeld CRM systeem op de tablet waarin onze vertegenwoordigers enkel hun verkoopgesprekken verwerkten. De Salesflow geeft onze vertegenwoordigers nu veel nuttige informatie. Deze informatie kan ook eenvoudig worden uitgedraaid in de vorm van rapportages.

Lees meer

VVBHusan

Mijn Excelrapporten zijn nu echt geprofessionaliseerd!

Onze vertegenwoordigers maakten voorheen elke maandagmorgen in Excel een verslag van hun werkzaamheden van de vorige week. Hierin kon ik zien welke klanten we allemaal hadden bezocht, welke interne werkzaamheden we hadden verricht en hoeveel tijd hier in totaal mee gemoeid was.

Ik blijf echter altijd rondkijken, want als ondernemer wil ik dat mijn mensen zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Toen ik voor de eerste keer over de Salesflow hoorde raakte ik direct

Lees meer

Matchability

Als projectbegeleider bij Matchability ontzorg ik woningcorporaties op project- en detacheringsbasis op het gebied van financiën. Werk dat, vaak als gevolg van gewijzigde wet- en regelgeving, naast het dagelijkse werk van corporatiemedewerkers komt. We onderscheiden ons van andere detacheringsbureaus in de corporatiesector omdat we uitsluitend met jonge, ondernemende hbo+’ers werken die wat uurtarief betreft nauwelijks duurder zijn dan een interne medewerker.

Lees meer

MarketingKarwei

Mag ’t ietsje minder ?

Toen wij begin van 2013 stonden voor de keuze van een nieuw CRM systeem, was dit de vraag die het eerste in mij op kwam.  Reeds twee maal eerder was ik nauw betrokken geweest bij keuze en implementatie van een dergelijk systeem. De rillingen liepen me nog steeds over de rug:

De implementatie was tijdrovend en kostbaar, de gedragenheid lastig was te bereiken door veel te ingewikkelde “invuloefeningen” voor binnen- en buitendienst.

Lees meer

Laskar las- en snijtechniek

Eind 2014 zijn wij aan de slag gegaan met de Salesflow van Blisss Software. Hiervoor werkten we met Word sjablonen waarmee de buitendienst hun gespreksverslagen maakten. Met de Salesflow op de tablet wordt dit nu eenvoudig gedaan en veel sneller verwerkt. Dit bespaart de buitendienst veel tijd en het geeft duidelijke rapportages aan het management. Met de diverse mogelijkheden in de Salesflow kunnen we nu op de juiste tijd aan de juiste klant de aandacht geven die nodig is. In het begin moest er wel op worden toegezien dat de buitendienst daadwerkelijk de app goed gebruikte, maar inmiddels ziet iedereen de voordelen er van in.

Lees mee

Almat

Wat wij prettig vonden aan de samenwerking met Blisss Verkoop Apps, is dat één van hun vertegenwoordigers direct langs kon komen voor een demonstratie en daarna hebben ze ons ook binnen no time aan de slag geholpen met de Salesflow. We kregen in eerste instantie de mogelijkheid om de Salesflow een maand uit te proberen, maar na een paar weken was ik al overtuigd van de meerwaarde van het product en heb ik besloten om definitief aan de slag te gaan met de Salesflow.

Lees meer

AH Vrij

Wij zijn terecht gekomen bij Blisss via Agro IT. Het proces is heel vlot verlopen door de inzet van Anjo Simonsen en Julian. Vanaf vorig jaar januari zijn wij gaan werken met de Salesflow omdat het een laagdrempelige, simpele oplossing is. De app sluit goed aan op onze huidige software van Agro IT. Door een aantal keer mee te doen met een gebruikersmiddag heeft de Salesflow genoeg vitamine gekregen voor draagvlak in de organisatie.

Lees meer

ah vrij

DG Grootverbruik

Ook in de Horeca is het goed om te weten wat er bij je klanten speelt en na elk gesprek te registreren wat je voor de klant moet doen.

We waren bij De Groot Grootverbruik al een tijd op zoek naar een goed CRM pakket en waren ook al een keer gestart met de implementatie van Microsoft Dynamics CRM. Probleem hierbij was echter dat dit pakket erg uitgebreid is en dat onze verkopers veel tijd en energie moesten investeren om het pakket goed te leren kennen.

Lees meer

Broekens

Wij ervaren onze samenwerking met Blisss als prettig. We kwamen de jongens van Blisss op het juiste moment tegen, er was behoefte aan een systeem dat meer structuur gaf in de verkoop. Na onze eerste afspraak met Julian Zwart hadden we meteen een goed gevoel bij deze partij. Al snel trokken we de conclusie dat een ERP/systeem zoals Microsoft Dynamics NAV te ingewikkeld is voor de verkoop. We zochten iets dat makkelijker in gebruik was met niet al te veel poespas.

Lees meer

Wilt u óók uw omzet verhogen?