Ook in de Horeca is het goed om te weten wat er bij je klanten speelt en na elk gesprek te registreren wat je voor de klant moet doen.

We waren bij De Groot Grootverbruik al een tijd op zoek naar een goed CRM pakket en waren ook al een keer gestart met de implementatie van Microsoft Dynamics CRM. Probleem hierbij was echter dat dit pakket erg uitgebreid is en dat onze verkopers veel tijd en energie moesten investeren om het pakket goed te leren kennen.

Toen we met Blisss Verkoop Apps in contact kwamen waren de belangrijkste kenmerken: korte implementatietijd, eenvoudig pakket, ook onderweg eenvoudig te gebruiken. Dit sprak ons erg aan en motiveerde ons om met Blisss Verkoop Apps in gesprek te gaan om hun verhaal te horen. Gedurende 1,5 jaar maken we nu met veel tevredenheid gebruik van de Salesflow. Blisss Verkoop Apps heeft het verhaal wat ze ons vertelden volledig waargemaakt.

Uiteraard valt en staat alles met discipline, maar door de eenvoudige werking van de Salesflow ervaren onze medewerkers het bijwerken van de Salesflow niet als een last. We hopen de komende tijd nog meer te groeien in onze CRM volwassenheid en nog meer te profiteren van de mogelijkheden die de Salesflow ons biedt.

Over DG Grootverbruik

DG verplicht zich om als schakel tussen leveranciers en eindverbruikers in te spelen op de dagelijkse behoeftes van eindverbruikers door het verschaffen van kennis en advies. DG staat daarbij samen met haar medewerkers/sters dicht bij haar klanten en handelt met een sterk persoonlijke benadering. DG streeft daarbij naar duurzaamheid, onderneemt maatschappelijk verantwoord en handelt op een milieuvriendelijke wijze. De uitgebreide voorraad is afgestemd op de wensen van onze klanten. Het assortiment bestaat uit meer dan 10.000 artikelen. Door jaren ervaring, sinds 1955, kan DG gemakkelijk inspelen op trends en ontwikkelingen in de markt. DG adviseert en begeleid haar klanten naar behoefte.